loading...
سایت هواداران استقلال و پرسپولیس
admin بازدید : 206 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (1)

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: در زمان دولت احمدي نژاد من را مي‌زدند و حالا در دولت روحاني تلاش مي‌شود تا من را برکنار کنند.



مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: در زمان دولت احمدي نژاد من را مي‌زدند و حالا در دولت روحاني تلاش مي‌شود تا من را برکنار کنند.


  محمد رويانيان در نشست با مسئولان شرکت همراه اول و پس از عقد قرارداد با اين شرکت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ايران متأسفانه تا دلتان بخواهد از نام پرسپوليس سوءاستفاده مي‌شود در شرايطي که هيچ عوايدي به دست ما نمي‌رسد اما الآن از هواداران خواهش مي‌کنيم با پيامک 2040 و تيم‌کارت که مورد تأئيد ما است پرسپوليس را حمايت کند اين کارت جديد مخففي از عدد 40 که اگر 2 را به علاوه 4 کنيم عدد 6 مي‌شود.

وي افزود: ممکن است برخي از نشست من تبليغي باشد اما از همه خواهش مي‌کنم که به پرسپوليس کمک کنند. ما بايد درآمدزا باشيم، نبايد فقط به دنبال مديريت هزينه برويم و بايد به دنبال منابع براي تهيه خرج باشگاه باشيم. متأسفانه بدترين اتفاق‌ها در فوتبال ما که فقط در آن هزينه مي‌شود و متأسفانه خروجي ندارد ما بايد نگاهمان خصوصي باشد و به دنبال درآمدزايي برويم 300ميليارد در سال هزينه مي‌شود اما خروجي نداريم و اين درد فوتبال ماست. البته شايد براي کلان‌شهرها 100ميليارد تومان هزينه شود اما معلوم نمي‌شود.

وي تأکيد کرد: به نظر من هزينه‌هايي که در فوتبال مي‌شود حدود 250 ميليارد تومان زياد نيست اما بايد ديد اين پول‌ها از کجا مي‌آيد. اگر قرار است از توليدهاي صنايع اين پول‌ها تهيه شود خوب نيست هرچند که شايد به خاطر يک بارگيري کشتي ميلياردها تومان هزينه شود اما هزينه‌هاي فوتبال 10درصد آن است. ما بايد بدانيم فوتبال، ميليون‌ها ايراني و مخصوصاً جوان‌ها را درگير خود مي‌کند پس بايد از فوتبال حمايت شود.

رويانيان تأکيد کرد: من خواهش مي‌کنم کاري به تلفن همراه و اين حرفها نداشته باشيد، اگر به دنبال کمک هستيد ما را در کارهاي اقتصادي حمايت کنيد چون بايد در فوتبال حمايت شود تا يک تيم پا بگيرد. ما انتظار داريم که از کارهاي اقتصادي ما بيشتر حمايت گردد. به دنبال نگاهي تبليغي نيستيم اما از صدا و سيما خواهش مي‌کنيم ما را حمايت کند. کارهاي ما يک الگو براي فوتبال ايران است.

وي در خصوص «تيم‌کارت» نيز گفت: من از کليه هواداران مي‌خواهم تيم‌کارتمان را بخرند. ما ناچاريم تا براي کمک، به هواداران رجوع کنيم و چون دوست نداريم هواداران سرگردان شوند تيم‌کارت را انتخاب کرديم. من حتماً بايد هميشه درباره فتح‌الله‌زاده يک چيزي بگويم و با او درگير شوم و در کنارش اسم تيم‌کارت را بياورم تا هواي ما را داشته باشيد. فتح‌الله‌زاده برخي اوقات از من سوءاستفاده مي‌کند اما مطمئن باشد من اجازه اين کار را نمي‌دهم. هواداران تيم‌کارت ما را بخرند تا به ما کمک بيشتري شود. من از مسئولان همراه اول هم مي‌خواهم بيلبوردهايي با عکس من در تهران نصب کنند تا مردم راحت تيم‌کارت را بشناسند. اين کارت‌ها مزاياي ويژه‌اي دارد که کار هواداران را نيز آسان مي‌کند.

وي در پاسخ سؤال خبرنگاري که شما پس از اين باخت روحيه بسيار خوبي داريد،‌ گفت: دو سال است که من را مي‌زنند اما روحيه‌‌ام همين است بعد از باخت‌ها بايد سکوت کرد اما من کتک زياد خوردم و نگران نيستم. اگر حالا حالا به ببازيم باز هم جا داريم چون يکي از جام‌ها مال دايي و پرسپوليس است پس شما نگران نباشيد.

وي افزود: من مثل فتح‌الله‌زاده سياسي نيستم که هم در مراسم تحليف شرکت کنم هم در کنار مسئولين باشم.

مديرعامل قرمزها در خصوص خلعتبري نيز گفت: هواداران کمک کنند تا خلعتبري را بگيريم. خيلي‌ها مي‌گويند سردار حاضر به کمک شما هستيم که از همين امروز با شماره 804040 پيامک بزنند و از 1000تا 5000تومان و کمک‌هاي بلاعوض به ما به خاطر خلعتبري کمک کنند. ما منتظر هستيم. البته به زودي از طريق دفاتر نمايندگي‌هاي خودمان نيز کمک‌هايي خواهيم گرفت.

مديرعامل قرمزها در پاسخ به سؤال ديگري که به نظر شما چقدر از اين فراخوان‌ها پول در مي‌آوريد اظهار داشت: ما اميدواريم که در طراحي اول 20 الي 15 درصد درآمدزايي داشته باشيم. البته اگر خوب کار کنيم و همراه اول هواي ما را داشته باشد و حقمان را بدهد تا 25 درصد هم مي‌رسد. اين عددي است که شش يا يک ساله به آن مي‌رسيم اگر 10 ميليون از هواداران‌هاي ما تيم‌کارت بخرند خيلي از مشکلاتمان حل مي‌شود. البته باز هم مي‌گويم شماره 804040 براي آوردن خلعتبري فراموش نشود.

وي در پاسخ به سؤال ديگري که چرا برخي از پروژه‌هاي شما نيمه تمام مانده يادآور شد: ما تا به امروز 200هزار نوشابه انرژي‌زاي پرسپوليس فروخته‌ايم. بالاخره حمل و نقل و کارهاي جانبي طول مي‌کشد. ما در برآورد اول اعلام کرديم که حدود يک و نيم ميليارد تومان نوشابه مي‌فروشيم اما تا الآن هم راضي هستيم. البته به خاطر صدا و سيما فعلاً از خير افتتاح شبکه جهاني پرسپوليس گذشتيم البته من کارگر صدا و سيما هستم و حرفشان را گوش مي‌کنم ما به دنبال مجوز بوديم اما اعلام کردند نمي‌شود.

وي افزود: شبکه جهاني پرسپوليس اصلاً ربطي به داخل ايران ندارد. دو شرکت خارجي با همديگر از انگليس و برزيل قراردادي بسته‌اند و با اسم ما در خارج از ايران شبکه راه انداختند اما سودش براي ماست ولي مي‌گويند بايد اجازه بگيريد و سنگ در راه ما مي‌اندازند.

رويانيان ادامه داد: هواپيماي پرسپوليس هم برايش هزار حرف و حديث درست کردند، گفتند هواپيما فتوشاپ است که به امام حسين(ع) قسم مي‌خورم اين هواپيما رنگ شده و الآن در آشيانه است و آماده پرواز، ديگر اين هواپيما فتوشاپ نيست و در اين هفته به سمت نجف پرواز مي‌کند. من از شما مي‌خواهم براي اينکه ما به دنبال کارهاي اقتصادي و درآمدزايي باشيم و فقط به دنبال نتيجه گرفتن نرويم ما را حمايت کنيد نه بزنيد. دوستان به ما گفتند تو چه روحيه‌اي داري، ديشب به سايپا باختي ولي امروز راحت کري مي‌خواني. من هميشه در طول شبانه‌روز عادت دارم که خيلي از مسائل را سه بار مرور کنم. مثلاً سريال دودکش را سه بار مي‌نشينم و مي‌بينم چون ديدن تلويزيون جمهوري اسلامي ايران يک عبادت است.

رويانيان تأکيد کرد: وظيفه من اين است که کارهاي زيربنايي انجام ده،  وظيفه دايي و بازيکنان است که نتيجه بازي را ببرند حالا شايد هم آنها کوتاهي کرده باشند اما نگران نباشيد يک جام مال ماست. من وظيفه‌ام کارهاي تجاري است و بازيکنان هستند که بايد قدر هواداران را بدانند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پاسخ به سؤالي که چرا برخي از اين کارهاي اقتصادي شما به بن‌بست مي‌خورد گفت: تمام کارهاي اقتصادي نياز به زمان دارد شما براي تخريب يک ساختمان نياز به زمان داريد که حداقل يک سال فرصت مي‌خواهيم. ما پنجاه سال در پرسپوليس هيچ سرمايه و کار ماندگاري نداشتيم و من کمتر از دو سال است که به پرسپوليس آمدم شايد من کار کنم اما مديران بعدي برداشت کنند، تقصير ما نيست که پنجشنبه و جمعه تعطيل است. تا مي‌خواهم حرف بزنم يا اقدام کنم رئيس‌جمهور عوض مي‌شود، بعداً انتخابات است و سپس سازمان ليگ و کي‌روش ليگ را تعطيل مي‌کنند. من نفهميدم اين طراحي‌ها چطور انجام مي‌شود. اختيارات هم دست من نيست اين سيستم اداري است که به يک مدير اجازه فعاليت مي‌دهد. من جمعه‌ها سرکارم اما کسان ديگر نيستند و از طرف ديگر شنبه و يکشنبه هم خارج از کشور همه تعطيل هستند.

رويانيان تأکيد کرد: يک مدير در ايران نمي‌داند امروز يا فردا سرکارش هست يا خير. در روسيه عوض مي‌شود يا در دبي. يک سري زمان احمدي‌نژاد من را مي‌زدند اما الآن زمان روحاني نيز کار خود را انجام مي‌دهند تا من را بردارند. کاري که عقلاني نيست اينها کارهاي دوستان گذشته است. من مثلاً امروز 10 جلسه با پيشکسوتان سازمان ليگ و خيلي از مسائل داشتم و مطمئن باشيد کار خودم را مي‌کنم اما اين را هم بدانيد 5ماه وزير نداشتيم و سه ماه هم زحمت کشيدند من را برکنار کنند الآن هم دو ماه است باز هم زحمت مي‌کشند تا من را برکنار کنند. يعني پنج ماه واقعاً زحمت کشيدند.

رويانيان تاکيد کرد: چهارماه بلاتکليف بودم و هر روز مديران مختلف را معرفي مي‌کردند. آيا شما باشيد با اين مديرعامل قرارداد امضاء مي‌کنيد؟ الآن هم به دنبال جلب رضايت سلطاني‌فر براي کنار گذاشتن من هستند که براي آنها آرزوي موفقيت دارم.

مديرعامل قرمزها درباره بدهي و طلب‌هاي ارزي نيز گفت: وقتي که بايد پول وينگادا را مي‌داديم فردي اعلام کرد که حاضر است 110 هزار دلار به ما کمک کند، بعد از چند مدت به او گفتند پاي رويانيان روي پوست خربزه است، چرا مي‌خواهيد اين کار را کنيد. در مورد پرونده وينگادا، هواپيمايي و خيلي ديگر اين مسائل پيش آمده در جمهوري اسلامي همه هواپيماها تأخير دارند. پرسپوليس هم برخي از کارهايش روي اين تأخير، چه اشکالي دارد.

رويانيان درباره جلسه امروز با تاج نيز يادآور شد: امروز به همراه فتح‌الله‌زاده در جلسه با مجريان بليت الکترونيکي شرکت کرديم و دو خواسته داشتيم. گفتيم نبايد ماهيت از بين برود و طبق قانون ما بايد اختيارات خودمان را داشته باشيم.

وي افزود: ما و استقلال مثلاً 6 ميليون هوادار در تهران داريم که 4ميليون متعلق به ماست و 2ميليون متعلق به استقلال. اين هواداران ما هستند که به استاديوم مي‌آيند که خوشبختانه نظرات  را پذيرفتند و قرار شد سامانه بليت‌فروشي الکترونيکي با ما همکاري کند، شرط‌ها و نماينده‌اي گذاشتيم که اگر پذيرفتند کار را ادامه مي‌دهيم. آنها بدون نماينده من و فتح‌الله‌زاده کاري نمي‌توانند انجام دهند.

مديرعامل پرسپوليس در پايان درباره جدال شخصي دايي و کريمي نيز تأکيد کرد: من امروز از دايي خواستم که ديگر جواب کريمي را ندهد. بهتر است الآن هيچکدام از آقايان حرف نزنند و فقط آنهايي که پرسپوليسي‌اند سخن بگويند. بالاخره الآن دايي سرمربي تيم ماست و کسي حق دارد راجع به اين تيم حرف بزند که الآن پرسپوليسي است و در اين تيم کار مي‌کند. شايد من هم فردا نباشم پس نبايد حرفي درباره پرسپوليس بزنم. بايد حرمت‌ها رعايت شود. من از دوستانم تقاضا مي‌کنم خويشتن‌دار باشند. از دايي به عنوان آقاي گل جهان خواهش کردم سنگيني خودش را به خاطر پرسپوليس تحمل کند و دوستان ديگر هم بايد سکوت کنند. اين بلاي خانمان‌سوز پرسپوليس است که با نام حاشيه به جان اين تيم افتاده و اميدوارم خيلي زود قطع شود.

در پايان صدوقي، مديرعامل شرکت همراه اول نيز گفت: بدون شک ما 60 ميليون مخاطب و مشتري در ايران داريم و مي‌خواهيم به باشگاه پرطرفدار پرسپوليس و هوادارانش سرويس‌دهي مطلوبي داشته باشيم. ما تعاملات خوبي را با باشگاه پرسپوليس داشتيم و قطعاً در هزينه‌ها مي‌توانيم با کمک تيم‌کارت و سرويس‌هاي ويژه به اين باشگاه کمک کنيم اين قرارداد به نفع باشگاه پرسپوليس است و اميدوارم که هميشه و هر سال تداوم داشته باشد.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فارس ویدیو در تاریخ 1392/05/22 و 15:06 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز .... ما تبادل بنر رایگان نمیکنیم... اگر مایل هستید که بنر شما در سایت ما قرار گیرد باید یک کارت شارژ 5 هزار تومنی همراه اول بفرستید روی این شماره تا بنر شما برای 18 ماه معادل یک سال و نیم توی سایت قرار بگیره.
09174482190
پاسخ : باشه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدومی
    عملکرد سایت را چگونه عرضیابی می کنید
    نتىجه بازى داربى بىن استقلال و پرسپولىس
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 453
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 707
  • بازدید ماه : 1,371
  • بازدید سال : 7,802
  • بازدید کلی : 77,086